Rond de feestdagen heeft het gemeentehuis andere openingstijden. Hieronder vindt u een overzicht van de aangepaste tijden.
Aangepaste openingstijden
- Donderdag 12 december 2024 kunt u ons tot 13.00 uur bellen. Vanaf 13:00 uur zijn wij telefonisch niet bereikbaar. Dit vanwege een overleg van het team Burgerzaken/KCC. De receptie is wel geopend. U kunt reisdocumenten en rijbewijzen ook gewoon ophalen.
- Donderdag 19 december 2024 tot 16:00 uur open. Vanwege een personeelsbijeenkomst.
- Dinsdag 24 december 2024 tot 15:00 uur open.
- Dinsdag 31 december 2024 tot 15:00 uur open.
- Maandag 6 januari 2025 vanaf 10.30 uur open. Vanwege een personeelsbijeenkomst.
Kerstdagen en Nieuwjaarsdag gesloten
Op beide kerstdagen en Nieuwjaarsdag zijn wij de gehele dag gesloten.
Vragen of een afspraak maken
Heeft u nog vragen, neem dan contact met ons op. U kunt ons bellen via het nummer (013) 505 83 00. Een afspraak maken kan ook via onze website www.hilvarenbeek.nl/afspraak.
Spoedmeldingen openbare ruimte
Spoedmeldingen over gevaarlijke situaties in de openbare ruimte kunt u melden via (013) 505 83 00. Een melding maken kan ook via de app FIXI. Kijk voor meer informatie op www.hilvarenbeek.nl/melden.